Femtonde maj

Har inte haft tid att blogga idag . Fullt upp . Ska dra iväg nu så det blir bara ett inlägg idag . Förlåt !
Vid ett for jag iväg till tandläkaren för att borra , det gick bra , gjorde inte alls ont eftersom jag hade bedövning . Skulle aldrig i hela mitt liv kunna borra utan :O . Sen for jag och pappa och köpte lunch till mig för 17 , 50 hahahahah . Klå den ni , vi hittade inge mer i bilen så fick bli nudlar och en cola (; . Vid halv tre var jag på stallet och fixade hos Erik sen red jag honom . Har var så himla klockren , helt bäst . For hem vid halv åtta . Duschade , åt och nu ska jag fara till Maja . Jag , Maja , Therese , Emma , Evelina och Alice ska sova i Majas husvagn . Apmysigt :D Är redan en timme försenad så måste verkligen dra nu .
Hörs imorn .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0