Fortfarande åttonde juni

Jag är så himla less på mitt liv . Seriöst , jag ahr nog världens vanligaste , tråkigaste , gråaste familj . Har lust att bara ta tag i mitt hus och slänga det till en planet eller något sådant . Jag vill flytta ! Spelar ingen roll vart . Bara jag inte behöver bo i mitt hus . Blä . Alla har sommarstuga , båt , husvagn eller något annat roligt . Men såklart inte min familj . Vi har vår Tv och vår altan som dom har byggt i tre år på och bara har kommit halvvägs . Bara för att dom inte orkar göra klart den . Vi sitter här i huset och möglar . Man får inte änns ha en åsikt . Det här kanske bara är gnäll , men andra saker . Så fort man öppnar munnen så är man dum i huvudet . Bara för att jag är barn så är allt jag tycker fel och dumt . Jag blir galen . Så fort man tycker nått så antingen skriker dom åt en eller skrattar åt en . Ett exempel idag när jag sa till pappa att jag tyckte att det inte borde vara förbjudet då började han skratta åt mig . Som om jag inte fick tycka det .
Därför skulle jag vilja bli politiker , så jag fick säga vad jag tyckte och visa att jag inte är dum i huvudet .

Jag skulle aldrig vilja byta ut min familj det är inte så jag menar . Jag menar bara att ibland kan jag ha rätt .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0