Fortfarande elfte juni

På skolan vann jag utklädningstävlingen . Coot va ?! Hahahaha , fattade inte först att jag hade vunnit då det var dom som var utklädd hundra gånger bättre . Vann en pokal (; . Kommer bilder senare .
Efter skolan for jag bara hem och bytta om sen kom mamma och hämtade mig . Då for vi på stan och skulle hitta skor och underdel till skolavslutningen som är imorn . Hittade inga byxor så köpte ett par som jag tänkte köpa förut men då var dom för små och när jag tog en större storlek blev dom för stor . Men köpte dom mindre så får klämma mig i dom imorn . Önska mig lycka till . Skulle hitta ett par skor till imorn också och det gick ju såklart åt pipan slutade med att jag bara tog första paret jag såg och köpte dom . Jätte fula och jätte osköna . Hahahhaha , ibland är jag riktigt bra . Efter vi hade varit på stan skulle mamma till affärn och handla så jag satt i bilen och väntade . Var så himla trött så jag tror jag somnade till en liten stund . Kom hem och var superhungrig så åt och satte mig sen vid tvn och nu är jag här .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0