Fortfarande fjortonde juni

Jag fick nån himla serie nostalgi känsla så jag måste bara få skriva min topplista på serier .
1. OC
Inget snack om saken . Det är absolut den bästa serien som någonsin har visats . Går inte på tv nu längre som är galet tråkigt då jag inte har råd att köpa alla samlarboxar . Står just nu högst uppe på min önskelista . Var väldigt länge sen den gick på tvn , har tyvärr inte sett alla säsonger och alla avsnitt . Otroligt beroendeframkallande .
2.One Tree Hill
Också helt galet bra serie som precis har slutat gå på tvn . Älskar serien och undrar hur många gånder som jag gråtit när jag kollat på OTH . Tyvärr är jag en sån som är väldigt dålig på att följa serier och som ofta missar programmen då jag nog har världens sämsta minne .
 

3.Gossip Girl
Otroligt välgjord film som man lätt blir beroende av . Såg inte serien från början utan började se den för bara ungefär ett halvår sen , därför så långt ner på listan .
 
4.Gilmore girls
Den serien som jag nog följt mest och kan mest om . Ganska så gammal serie , därför som den hamnar så långt ner . Älskar att dom skämtar så mycket så sitter oftast och asgarvar genom hela avsnittet .
5.Andra Avenyn
Började se det ungefär i mitten på först säsongen och blev helt fast . Var så galet bra och såg varje programm , missade aldrig nått . Men nu när det blev så att det blev flera ny skådespelare och massa slutade så blev det sktidåligt . Ser det alsrig nuförtiden . Saknar när det var dom gamla skådespelarna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0