Fortfarande första juni

Kom hem från stallet för en halvtimme sen ungefär . Borstade mockade och fixade iordning Erik . Annica red Erik idag och jag fick skritta av plutten . Han var väldigt lugn och bäst som vanligt . Så himla härligt att bara sitta och åka i skritten på långa tyglar i det fina vädret . Sånt gillar vi ! Tog av han alla saker och borstade av han . Rullade ihop alla lindorna (jag börjar bli proffs på det nu för tiden) och gav han mat .
Det roliga är att nu börjar alla i privatstallet känna igen mig och senast idag fick jag en kommentar att jag var hos Erik väldigt ofta . (; Hahahahah , man blir faktiskt lite glad .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0