Fortfarande första juni

THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON trailer

HEEEEEEEEEEERRRRRRRREEEEEEGGGGGGGUUUUD
Vad jag längtar tills New moon kommer ut . Helt sjukt galet hur mycket jag längtar .

Hoppas att det är bättre än boken då jag tucker att När jag hör din röst är klart sämst av dom fyra böckerna . Tycker Edward är med alldeles för lite och hoppas att det inte blir så i filmen (; . Nämen , den ser gaaaaaaaalet bra ut .
Men jag har faktiskst kommit på en sak . JAG KOMMER INTE FÅ SE DEN NÄR DEN GÅR PÅ BIO !!!!!!! Eftersom den är från femton kommer jag få vänta tills den kommer ut på Dvd och det tar ju några månader och då kommer alla ha hunnit se den och åh vad jag hatar det . Nån kan väl trolla så jag är femton nu . Snälla (a) Nämen jag kommer vara deprimerad ända från den kommer på bio tills den kommer ut på Dvd .
Den Tjugonde November har alla ni som har fyllt femton en riktigt riktigt lycklig dag ! Jag är inte alls avis , nänä .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg!:D

Besök gärna min!

2009-06-01 @ 17:11:26
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0