Fortfarande sextonde juni

Bestämde mig för att det var dags att göra ett litet seriöst inlägg som inte bara handlar om vad jag har gjort eller någon låt . Men såklart har jag ingenting seriöst att skriva om .

Men sen kom jag på vad jag skulle skriva om .
Att jag mår så himla bra , hela galet hur bra jag mår . Om man genför mig nu och för ett halvår sen så var jag ju då värsta deprimerade emot som grät varje dag . Seriöst , jag var ju så förut . Men allting löser sig och jag måste säga att allting har löst sig väldigt bra . Jag känner mig bäst (näst efter Håkan hellström och Erik) nästan alltid . Men jag har tänkt på en sak , det är jag iallfall när jag mår så himla bra och går runt och visslar för man är så lycklig (jag kan inte vissla så läs , låtsas vissla , men ni fattar) så går man och beredd på att något dåligt ska hända . För det är ju alltid så , när man mår som bäst ska alltid det värsta hände . Som man säger , ett steg framåt och två steg bakåt . Och det stämmer så himla mycket . Det är hemskt igentligen . Nej nu ska jag inte tänka på sånt depp något mer jag är ju på så himla bra humör .
50% av mitt goda humör beror på Håkan Hellström just nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0