Fortfarande sextonde juni

Ingen har väl missat 15-åriga Therese som blev dödan bara nån vecka sen ? Och ingen har väl missat bloggen som Therese närmaste vänner har gjort för minne av Therese ? Tänkte väl det . Måste erkänna att jag bara har läst lite i tidningen och bara nått enstaka inlägg på bloggen . Tycker det är så jäkla hemskt , hur någon kan göra så mot en sån ung människa . Otroligt . Men det jag ville säga att jag nu bara några minuter sen satte mig och läste igenom hela den där bloggen . Och det var så himla hemskt . Satt och grät hela tiden ,när man läser hur dom saknar henne . Ingen kan nog förstå hur Therese närmaste känner och mår . Börjar nästan gråta igen nu när jag skriver det här .

Vila i frid Therese .

Klicka bilden så kommer du till bloggen .

Kommentarer
Postat av: a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

Vilken fin blogg du har :D

2009-06-16 @ 23:39:03
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0