Fortfarande sjugosjätte juni

Igår skrev en kompis i ett sms att Michael Jackson hade dött . Jag trodde inte på det och trodde det bara var ett kedjesms , sen idag när jag loggade in så såg jag att det var dom som hette typ R.I.P Michael Jackson och sånt så jag tänkte att han kanske var död ändå . Så jag letade runt lite på Google och hittade från en tidning att han verkligen var död . Det är ju hemskt . Än sån begåvad människa som tyvärr förstörde sitt liv .

R.I.P Michael Jackson , jag hoppas du mår bättre nu .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju inte han som gjorde att han dog så du kan ju inte säga att han förstörde sitt liv, han kanske trivdes med att se ut som han gjorde för jag tror inte precis att det var nån som tvingade honom att göra alla operationer :P

2009-06-26 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0