Fortfarande sjuttonde juni

Wohhooooo , det funkade . Nu ska jag berätta om min dag .
Vaknade vid elva och bara tog det lugnt och läste till klockan ett ungefär och då gick jag upp och åt . Slappade , duchade och fixade ordning mig och vid halv fyra cyklade jag till stallet . Mockade åt Erik , Therese , Emma och Henny var där så pratade och gick omkring med dom lite fast dom for hem vid fyra . Red Erik . Red på lilla ridbanan först men då kom det några som skulle ha lektion så då orkade jag inte vara kvar så red ut en sväng i skogen . Bebbo var bäst som vanligt .
For hem efter jag hade ridit .

Imorgon ska plutten få gå på sommarbete och bli tjock (are) .
Då blir han glad .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0