Fortfarande tjugoandra juni

Pappa och jag skulle egentligen fara och lämna in min kamera idag men mina jordnötter till föräldrar hade slarvat bort kvittot . Letade igenom hela huset men den var helt borta . Mina föräldrar kunde inte änns erkänna att de var dom som hade gjort fel utan bara sket i allt . Var så förbannad så jag bara slet och slängde saker åt alla håll när jag försökte att leta kvittot , men då fick dom helt plötsligt damp och vörjade skrika på mig . Bara för att jag vill hitta kvittot . Iallfall om mamma inte hittar kvittot på sitt jobb imorn så ska hon betala vad det kostar att laga den . Och det är ungefär 1% chans att kvittot är på mammas jobb .
Gick och satta mig och såg på The Hills . Pappa hade lovat igår att köpa B&J till mig idag eftersom igår när jag hade ringt han hundra gånger igår för att fråga om han då kunde köpa B&J till mig så sket han i att svara . Men nu när jag påminde honom att han faktiskt hade lovat mig att köpa B&J så fick han damp (som vanligt) och vägrade fara och köpa (än fast han hade lovat) och började anklaga mig för saker som inte var sant . Tillslut orkade jag inte lyssna på hans skitsnack längre så gick in och satte mig här vid datorn och är så sjukt besviken på dom . Och dom som säger att det bara är jag som är dum i huvudet . Orkar inte med det här .
Håkan Hellström kommer rädda min dag , det lovar jag .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0