Fortfarande tjugonionde juni


Jag har ett stort sår på sidan på min tunga . Sen har jag massa blåsor där också , gör så himla ont . Kan knappt äta eller prata . Så fort jag rör på tungan gör det så sjuuuuuukt ont . Fick det igår , men det har inte blivit nått bättre . När jag dricker får jag liksom hälla i mig det . Hatar gör så himla ont . Igår när jag först såg blåsorna så trudde jag att det bara var nått skräp så jag tänkte ta bort det men såklart var det ju inte så jag var tvungen att skrika för att det gjorde så himla ont och min tunga skakade så mycket att man trodde den hade fått ett epelepsianfall (; hahahah , nämen det är helt galet vad ont det gör :/ . Tyck synd om mig nu allisammans .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0