Fortfarande tjugosjunde juni


Kvällen var bäst bäst bäst förutom att sista gången jag åkte karusellen så började jag må jätteilla så sitter här och känns som om jag ska spy . Förlåt men jag klara verkligen inte av att skriva nån lång text nu  ,kanske senare . Iallfall så kan jag berätta att vi gick omkring hela tiden så mina fötter värker så jag knappt kan gå , sen så pratade vi med lite folk och jag var livrädd men tillslut vågde jag åka Space jam jag med (; . Hahahaha . Iallfall , så var det massa bra även om vi inte kollade nått alls på Rix Fm festival . Och det var helt galet vad mycket fjortisar det var där . Trodde inte det fanns nå fjortisar i övik . ahahah , Therese och jag gick runt och räknade alla killlar som hade snoddar på benen . (;
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0