Fortfarande tjugotredje juni

Har precis ätit , innnan dess hade mormor och jag precis kommit hem . Vi hade först varit på OnOff för att lämna in kamerahelvetet . Kameran kommer inte vara klar förrän 13 juni . Precis då är jag i Malmö och kommer därför inte kunna fota på Falsterbo horse show . Blir så himla besviken för jag hade sett framimot att fota där . Allt den här dagen har bara vart piss , vill bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och sova bort den här dagen . Men iallfall , efter att vi hade varit på OnOff for vi till Ica och köpte B&J <3 . Det räddade verkligen min dag . Sen for vi hem och åt och nu sitter jag här .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0