Fortfarande fjärde juni

Har verkligen haft fullt upp hela eftermiddagen . När jag kom hem från skolan så fick jag som ni redan har läst stressa till bussen . Therese , Emelia och Jessica var i bussen så satt med dom . När jag kom in till stan gick jag för att möta upp mamma , sedan skulle vi hitta avslutningskläder . Det gick helt otroligt ganska bra . Inga stora tjaffs . Jag är fortfarande chockad . Hittade en grön blus och en kort vit kofta som jag ska ha , saknar nu bara underdel . Mamma tjatar om kjol , men aldrig i livet att jag skulle sätta på mig en jeanskjol . Tycker helt enkelt inte det är snyggt . Tror det blir ett par tights till om jag hittar några som jag vill ha . Jesper sa att han hade råkat ta med sig fel fotbollsko så mamma och jag var tvungen att stressa hem då hans träning började om tio minuter . Direkt efter vi hade lämnat det så skjutsade mamma mig till stallet . Mockade och red Erik .  Han var heeeeeeeeeeeeelt underbar , pigg och så himla bälst . Galloperade han för första gången idag också . For hem vid kvart i nio och for på ica och köpte godis tills imorn . Hem och packa . Mamma hade panik som vanligt . Och nu sitter jag här . Ska snart gå och lägga mig då jag ska upp tidigt imorn .
Hejdå ...

nja , inget för mig detdär . Ser ioförssig mycket bättre när dom sitter på .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0