Mellan nittonde-tjugonde juni


Oooops , säger jag bara . Tänkte ju bara spela lite Sims och vad händer . Jo sitter här , klockan börjar närma sig fem och jag har precis stängt av Sims . Helt galet vad tiden går fort när man spelar . Herregud , inte bra Amanda . Får faktiskt skylla på min mormor som var tvungen att fara iväg och lämna mig helt ensam här (; . Så jag tog fram massa vräk för att lana Sims med mig själv . Det gillars .

Solen har börjat gå upp nu som ni ser . Jag är inte ett dugg trött så funderar på att skippa att sova inatt . Känns helt menningslöst . Ska iallfall gå och lägga och se på film eller nått iallfall . :)
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0