Mellan nittonde-tjugonde maj

Klockan är sex nu snart och jag har fortfarande inte kommit i sängs -.- . Eftersom jag inte hade nån lust att gå och lägga mig så lockade jag mitt hår . Hahaha , klockan halv sex på natten (; .
Har aldrig lockat mitt hår sig så det var inte det lättaste och jag har ju ingen locktång heller så jag får köra med plattängen så det blir ännu svårare . Blev rätt hyfsat ändå , vill inte ha fulla håret med porslinsdockelockar utan tycker jag passar bäst i lite slappa här och där i undre delen av håret . Mitt hår var galet smutsigt och fett också så det ser så himla ofräsht ut på bilderna . Men ni får leva med det .

Så här ser man ut halv sex på natten . Otrolig ofräsh . Men gillar lockarna :D Dock ser dom mycket bättre ut i verkligeheten .

Plattade bort lockarna så ni skulle få se en bild hur det såg ut innan . Men som ni ser är det lite lockar kvar . Men har ju ändå inte spikrakt hår i vanliga fall så ni ser på ett ungefär .

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig och se på film . Mormor kommer hem vid 7-8 tiden och hon kommer blir galen om jag sitter nere vid datorn fortfarande .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: henny

Snyggt :D <3

2009-06-20 @ 11:18:11
Postat av: elina :)

du är inte frisk :)

du är galen.

seriöst.

helt

jävla

galen.

frisisisisiiii, galen!!1!!1!

fatta?

nejmen, fintigt i håret...fast du gjorde det klockan 6?! DU ÄR GALEN.

pusshej tönt.

2009-06-20 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0