Mellan tjugosjätte-tjugosjunde juni

Okej , det här går ju bra . Hade lovat mamma att gå och lägga mig i tid då vi ska fara i tid till Gullvik imorn . Klockan är lite över två och jag måste alltid ligga minst en timme i sängen innan jag kan sova . :o Men det är alltid så när Jesper är ute , sitter vid datorn tills han kommer hem och slänger ut mig härifrån . Då bruka jag gå och lägga mig . Kommer vara hyfsat trött imorn , då jag lovar att mamma kommer att väcka mig nio . Ioförrsig har mamma inte heller kommit hem än . Men hon kan typ sova fyra timmar bara för att kliva upp tidigt . Även om hon inte behöver det .
Helle doodels ,
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0