Nittonde juni

Godddagens allihopa ! Hjälp vad dagen har gått fort . Klockan är redan fyra . Men jag får väl skylla mig själv när jag sover bort halva dagen . Vaknade vid tolv idag iallfall och gick upp . Mamma höll på att packa så hon sprang runt i 220 km i timmen och hade så panik att det knappt gick att få ett svar . Vid halv två så for dom . Dom ska till Mellansjö och fira midsommar och kommer inte hem förräns imorgon kväll . Gick då och duschade och for sen till stallet en snabbis för att mocka ur  Eriks box och ta hem några saker från skåpet . Var bara där i ca 20 minuter och for sen hem och bytte om . Nu sitter jag här och min morbror har kommit med sin familj och dom ska äta här ikväll . Måste snart gå upp och vara lite social .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0