Sextonde juni

Hej , jag har otroligt dåligt samvete för att det blev urusel bloggning igår men jag har verkligen inte haft tid och inte haft tillgång att blogga för den delen heller . Nu ska jag berätta om min bäst bäst bästa kväll igår ;

For till Majas husvagn vid runt halv nio (?) . Där var redan Maja , Evelina , Emma , Therese , Alice och Henny . Då gick vi först till Ica för att köpta godis och dricka . När vi var påväg hem därifrån så mötte vi Oliver , Oliver , Filip och Andre så dom följde med till husvagnen och tryckte in oss där . Satt där och bara tryckte i oss allt möjligt . Efter ett tag så gick vi alla ut och gick/cyklade . Lånade Andres cykel med bara frambroms , jättestadigt . Vi for mest omkring och var livrädda när dom busringde på några hus . Stannade ett tag utanför Statoil och såklart körde Oliver in i Andres cykel så han tippade och typ dog . Sen stannade dom och pratade med några dom kände så vi drog till husvagnen igen , men efter bara ett litet tag kom dom igen panikslagna för det var tydligen nån dom hade kallat negerjävel som hade börjat jaga dom . Så då var det bara att trycka in sig i husvagnen igen . Så vi satt där och bara åt massa godis och pratade tills dom var tvungen att fara hem . Henny for också hem ett litet tag senare . Då tror jag det började med att Maja typ skulle gå och pilla och sen var hon borta jättelänge . Fick panik att hon var kiddnappad eller nått men hon  hade ju såklart inte tagit med sig mobiltelefonen . Efter ett tag så hoppade hon framför fönstret och skrämde oss . Men jag har för mig att jag inte såg hon och inte blev så rädd . Dom andra övertalade Maja att hon skulle gå ut och försöka skrämma oss igen . När hon hade varit bort hundra år ungefär så skulle jag kika ut genom gardinerna för att se om jag kunde se henne men precis när jag öppnade en liten glipa och kollade ut så stog hon där mitt framför fönstret , och jäääääääääääääääklar vad rädd jag var . Skrek som nån himla galning . Sprang ut genom husvagnen och skrek på Maja för att hon var så dum och skrämde livet ur mig , (; hahahah . Men iallfall , sen skulle ju såklart alla ut och försöka och skrämmas men ingen blev rädd då . Sen bestämde Maja , Evelina och Alice att dom skulle ut och gå på toa (men vi fattade ju att dom skulle skrämma oss) och var borta i 45 minuter . Vi sprang ut i skogen och lite överallt för att hitta dom men sen bestämde vi oss för att lägga oss i husvagen och låtsas sova . Efter ett tag kom dom och trodde att vi skulle bli rädda , men då hade vi låst och låtsades sova . Dom trodde påriktigt att vi sov så dom stog och skakade hela husvagnen så vi skulle släppa in dom . Efter ett tag när dom hade fått lidit tillräckligt länge så släppte vi in dom . Sen låg vi typ bara och pratade . Halv sex somnade jag , Therese , Alice och Maja . Hahahahah , galet HALV SEX !!!! Emma och Evelina somnade typ en timme innan . Vaknade hundrada gånger under natten . Klockan 11 så vaknade alla . Alltså blev det 5 oc´h en halvtimmes sömn , perfekt det ;d .Emma och Evelina fick spurta för dom skulle hem halv tolv . Majas lillsyrra kom in och vi satt och pratade med henne tills Therese och jag for hem vid 12 - halv ett .

Måste bara säga att Kvällen/natten var så himla kul . Tack alla , jag älskar errr :D:D:D:

Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0