Sjätte juni

Kom hem för några timmar sen , har ätit och sovit så har inte orkat dragit mig hit ner men nu ska ni få höra om min helg .

Klkev upp vid sju på fredagsmorgonen för att göra mig iordning . Duschade och sånt och sen skjutsade mamma mig till Maja . Åkte med maja och hämtade först Louise och sen Alice och for efter det vidare till köpmanholmens kaj . Stog där och frös medans vi väntade på att alla andra skulle komma och på att få kliva på . Vid 9 , halv tio for båten . Vi satt i båten och tryckte i oss godis och var sjösjuk i en och en halv timme ungefär . Då var vi framma på Ulvön . Det var 4,7 km till stället där vi skulle campa och vi var tvungen att gå . För mig , Therese , Linnea och maja tog det en timme tror jag . Trodde aldrig vi skulle komma fram men till slut så . När vi kom fram så satte vi upp tältet och åt sedan . Resten av dagen gjorde vi lite allt möjligt , blåste och var iskallt men några badade ändå . Aldrig att jag skulle bada det vawr iskallt i vattnet . På kvällen bakade vi pinnbröd och kringlor på elden . Jag visade även upp mitt trolleri trick men alla fattade hur jag gjorde så det var inge kul . Vid elva typ gick alla och la sig i tältet eller ja , vissa ville inte sova med oss andra som dom la sig i ledarnas tält . Natten var galen och allt som går att hända hände . Orkar inte skriva om vad som hände mer än att jag var livrädd nästan hela kvällen . Igentligen skulle vi sova i två olika tält då alla inte skulle få plats i ett tält men det slutade med att alla låg ihopklämda på ena halvan i tältet . Kul att man hade ungefär trettio cm som man skulle sova . Evelina sov förrästen på min plats så jag och Kristian fick klämma ihop oss på hans luftmadrass . Somnade iallfall vid halv fyra och vaknade vid tio . Blev mycket fint väder idag och jag och några andra låg döda och halvsov i solen som stekte . Helt galet underbart . Sedan gjorde vi ingenting , packade och  gick sedan tillbaka och gick hem .

Klassresan har var bäst bäst bäst . Kommer sakna klassen som en tok . 64 <3

på väg i bilen . (pallar inte vända)

Färjan

Maja , Emma , Evelina och Alice väntar på att få kliva på båten .

Emma var glad iallfall

Therese och Emelia i båten

Pistage nötter , pringles , godis och saft . Me like .

Här tältade vi .

grillarn

vissa gillar att klättra i träd .

I tältet

Emelia .

bäst

Sandviken .

<3

Kommentarer
Postat av: Maja

Gråter när jag läser för är så ledsen över att vi ska splittras och bli 3 klasser 6a<33

2009-06-07 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0