Sjunde juni

Jag vaknade eller blev väckt (minns inte vilket) vid halv elva . Hade gått och lagt mig halv fyra och somnat vid fyra så jag var halvt död . Vid halv tolv for jag till stallet och träffade Evelina där . Vi kollade först på tävlingarna och bara pratade sen började vi mocka i hagarna till Erik och till hons sköthästar . När vi hade börjat på andra hagen så kom Therese och hjälpte oss att göra dom andra tre . Emma kom också när vi mockade och höll oss sällskap ett litet tag . Sen gick jag in och Emma hjälpte mig att mocka till Erik . Sen väntade jag med Emma på Henny som kom efter ett tag . Medans dom fixade ordning sina hästar så hjälpte jag Evelina och Therese när dom skulle fota på deras . Efter det kollade jag på när Emma och Henny red . Salsa var halt så hon var tvungen att hoppa av . Evelina sprang runt hela stallet för att hitta Maria som kollade igenom Salsa . Emma hade panik så Evelina och jag var tvungen i att iallfall försöka lugna henne . Vid kvart i sex kom pappa och hämtade mig . Då for vi på kvantum och köpte B&j . Det var slut på flera smaker så provade en som jag inte har smakat förut . Spänande (;
Hejdå ...

mums . :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0