Tjugoandra juni

Godmorgon , godmorgon . Ni behöver inte oroa mig jag har varit vaken en stund så vakna inte alldeles nyss . Låg och lästa Ljudet av ditt hjärta tills jag kom till delen då dom är på quiliterna (stavning?) har rådsmöte och han ska berätta den typ tjugo sidor långa historien om hur varulvarna blev till . Kan den utan till och den är så dryg att läsa så jag orkade inte läsa det så klev upp i stället . Tänkte ta något att äta men kylskåpet var fullproppad och jag hade ingen lust att gå på skattjakt inne i kylskåpet så tog bara en morot och ett glas juice . Men nu har mormor kommit hem så jag kan kanske övertala henne att fixa nått att äta till mig (;
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0