Tjugoåttonde juni

Ursäkta för den dålig uppdateringen men jag har faktiskt varit helt död hela dagen .

Vaknade med världens huvudvärk , två minuter började jag spy . Spydde och hade ont i huvudet en timme ungefär och mådde uruselt . Men tillslut så slutade jag spy så då gick jag och la mig igen för att sova bort huvudvärken  . Vaknade tre (!!) men hade fortfarande ont i huvudet så jag la mig i soffan ute på altan och vilade i några timmar . Jag har ingen huvudvärk alls när jag sitter eller ligger ner men när jag ska gå eller bara stå upp så får jag jätte ont i huvudet igen , så jag känner mig inte ett dugg ffrisk . Så det är därför jag inte har haft ork att blogga nått .
hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0