Tjugosjätte juni

Jag kan aldrig sova . Var hur pigg som helst så jag tänkte att jag skulle läsa tills jag blev trött för så brukar jag alltid göra . Men när jag hade läst ett bra tag och inte var ett dugg trött så var klockan helt plötsligt Fyra (!!!) . Så bestämde jag att jag måste sova så jag skulle hinna med nånting innan jag skulle fara . Men kunde inte sova så jag tog ut innehållet ur täcket och då helt plötsligt kunde jag somna . Hohoh . Mormor väckte mig tolv för hon trodde inte jag skulle hinna göra mig ordning till halv två . -.- Så jag fick masa mig upp , Morbror och hans familj var här när jag vaknade men for bara en liten stund senare .

Iallfall , nu ska ni få höra . (; Jag satt och klagade på att min lugg var för lång (än fast jag klippt mig för bara ett litet tag sen) , men då igår så helt plötsligt hon bah ; jag har bokat tid till dig imorn . Hhhahaha , ska gå till frissan bara för att klippa luggen . Det är ju pinsamt :o Aja , måste gå och duscha och fixa till mig .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0