Tredje maj

Kom nyss hem från skolan .
På sista lektionerna så fick alla damp och var skitsur . Sen blev alla typ helt galna och slängde saker hit och dit . Läraren blev inte så superglad om man säger så . Hon slutade att prata och satt och tjura .
Evelina börja grina när hon kom på att vi bara har några dagar kvar innan hela klassen kommer att splittras . Vill inte tänka på hur hon kommer att böla på klassresan .

Har kommit på vad jag ska klä ut mig till sista dagen . HJÄRTER ESS ! Perfekt eller vad ?! Jag kom dessutom på vad jag ska göra på klassresan när man ska göra något upptredande . Jag ska trolla ! Förutom att jag inte kan trolla så blir det nog superbo .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

ja, håller absolut med dig! :D



passa på o ställ frågor i min blogg nu, frågestund! svarar på nästan allt! :) gäller fram till 19.00 ikväll :D

2009-06-03 @ 17:45:11
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0