Trettonde juni

Helparns nu har jag mycket att skriva . Börjar väl från start igår .
Som ni läste så klev jag upp halv sju och tio över åtta var jag på skolan . Då gick alla till kyrkan och vi hade våran avslutning där . Gick faktiskt väldigt snabbt och helt plötsligt hade jag sommarlov . Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet skönt ! Direkt efter min avslutning hade Jesper sin . Den gick betydligt trögare och jag fick stå hela tiden . Fotade lite inne i kyrkan men det är så svårt att fota där inne så väntade tills dom kom ut och då fick jag vara fotarn . Kul att det var proppfullt överallt . Iallfall efter ett tag så for jag , mamma , pappa , jesper , jessica , farmor och farfar hem till oss och där fikade/åt vi . Mamma spillde ett helt glas över mina kläder så allt blev pissblött -.-

Vid tre så for jag till stallet . Mockade och fixade lite hos Erik . Sen gick jag omkring med Emma tills hon red och då började jag fixa ordning Ninor som jag skulle rida . Vi red först ut i skogen en liten stund sen red vi på plan . Ninor är helt underbar . Hur himla fin han har blivit med tanke på hur han var när han kom först till ridskolan . Tyvärr är han en liten stor häst så jag kände att jag var för lång för honom . Men han var bäst ändå .

Stressade hem efter ridningen för att äta och duscha sen for jag till Lekparken där vi skulle tälta . Emma och Therese var redan där och väntade på Evelina . Efter ett tag kom Evelina och Alice med tältet . Men då började vi bråka så Evelina och Alica gick hem till Evelina med tältet . Så fick lov att ta Emmas tält . Emmas pappa satte upp tältet men det blev liiiiiiiiite skevt (; Hahahahh . När tältet var klart så gick vi ner till Vallenberg och doppade tårna . Vattnet var iskallt . När vi satt där nere så ringde vi runt för att nån skulle komma . Men alla kunde/orkade/svarade inte , men tillslut så övertalade vi Rich och André att komma så då gick vi upp till tältet för att möta dom . Satt där och pratade med dom (fast rich brydde sig mer om att slå highscore) ett tag . Sen gick dom hem och vi gick till Emma för att hämta cyklarna för att cykla till mig . Cyklade hem till mig och hämtade chips . När vi kom tillbaka till tältet så kom Andre och rich igen . Då trängde vi in oss i tältet och satt där och vräkte i oss allt möjligt . Senare när dom gick igen och la vi oss i sovsäckarna och bara pratade . När vi hade legat där en stund så när klockan var typ ett så kom Oliver och Oliver och skrämde livet ur oss . Vi skrek som några galningar och jag lovar att hela Tallgårn vaknade . Dom sprang och gömde sig och vi visste inte vilka det var tills dom kom fram . Så då låg vi hälften utanför tältet och pratade med dom och vräkte i oss ännu mera . Sen for dom och då la vi oss igen . Pratade tills vi somnade . 

Vaknade när Emmas väckarklocka ringde åtta på morgonen . Hon var tvungen att gå men Therese och jag fortsatte att sova tills halv tio , tio ungefär . Då klev vi upp och lekte först i sandlådan ett tag och hälsade på alla 5465434343121 småungar som var där och lekte (; Apgulliga . 
Vid halv tolv började vi att packa ihop alla saker och vid tolv for vi hem för Therese skulle till storborgarn . Helt otroligt , underbart , galet roligt dag/kväll/natt/morgon . 
Bilder från skolavslutningen kommer senare .
Nu ska jag äta tårta :D
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0