Mellan tjugosjätte-tjugosjunde juni


HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA , vad jag garvade åt den här kommentaren . Okej , jag fattar den inte riktigt men ändå (; . Jag menade inte att han gjorde så att han dog (även om det kan vara så , vem vet ?) utan jag menade för ju såklart operationerna . Och det om att han trivdes med hur han såg skrattar jag bara åt . Hur pantad är du som inte fattar att det gör ont . Tror du han bara operade sig och när det blev fel så sa skrattade han bara . -Ojsan , jag ser lite konstig ut , Hihihihihihihi . Han fick äta smärtstillande , det gick så långt så nu på slutet blev han beroende av dom tabletterna . Så det är såklart han led av hur han hade blivit . Seriöst , det är nog inte helt smärtfritt att tappa näsan :O
Jag måste bara tillägga att det är lite fegt att vara anonym . Jag bits inte , på heder och samveta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0