Amanda börjar blogga !

Efter lite tjat från mina kompisar har jag äntligen bestämt mig för att göra en blogg . Kan ju bli en utmaning men jag ska försöka blogga varje dag för eran skull . (:
Kan ju börja med att skriva lite om min dag .
Försovde mig och gick inte upp förrän 07.22 . Hade blivit förkyld under natten så hade andas med munnen så ni kan ju gissa hur ont jag hade i halsen . Fick inte änns ner en macka utan blev bara ett glas juice . Stressade som vanligt till skolan men kom lite försent , som tur var läraren på bra humör . Hur många som helst i klassen är sjuk och ganska många är magsjuk (!) så jag hoppas att jag bara är förkyld och inte är på väg att bli magsjuk för jag vill inte ha några spyor just nu . Skoldagen flöt på utan något speciellt intressant . Therese och jag skulle igentligen gå på stan efter skolan men hon kunde inte så det blev inget . Lite tur för jag hade mest lust att bara gå och sova . Kom hem och satt bara och halvsov framför datan . Vid fem så for jag till stallet och gick ut och gick med Sudden med Helena och Malin . Vi var borta i ca en halvtimme och Sudden skötte sig mycket fint . Han var helt enkelt bäst som vanligt <3 Kom hem och mådde inte alls bra . Men blev på mycket bättre humör när mamma kom hem med chockladmuffin till mig . Då fick jag lite ork och orkade gå från soffan och skaffa en blogg :D Ja nu sitter jag här men ska sluta skriva nu , för måste gå snart . Jag vet att bloggen ser hemsk ut men jag ska fixa till den så fort jag har tid . Håll ut mina kära .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0