Nittonde mars

Som ni läst så mådde jag inte så bra igår så stannade hemma från skolan idag .
+ är att Alladin filmen funkar nu :D
- att jag är så täppt i näsan så jag inte kan sjunga med . :(
Vaknade halv nio och kunde inte somna om så såg på film och sen satte jag mig här vid datorn och lyssnar på Lady Gagas alla låtar gånger 10000 . Som ni såg gjorde jag om lite på bloggen men är långt ifrån klart . Idag när jag skulle äta frukost kom jag på att alla mackor blir godare om man rostar dom ! hahah , men vill bara få fram att Ibland kan jag vara riktigt smart . Men nu ska jag gå och göra lite tacos innan jag svälter ihjäl .
Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: grannen din ffs huhhihihi

sniggig bild där uppe deeeewd.<3<3

2009-03-19 @ 14:49:24
Postat av: Anonym

haha snygg blogg.krya

2009-03-19 @ 16:01:12
Postat av: Therese

Oh , sexygirl där oppe :D:D

vem har tagit bilden ? :)

fin blogg iaf !

2009-03-20 @ 20:32:27
Postat av: Therese

Oh , sexygirl där oppe :D:D

vem har tagit bilden ? :)

fin blogg iaf !

2009-03-20 @ 20:32:36
Postat av: Anonym

Oh , sexygirl där oppe :D:D

vem har tagit bilden ? :)

fin blogg iaf !

2009-03-20 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0