Tjugoandra mars

Usel kvalite jag vet , hatar att fota i ridhus .
usel kvalite jag vet


Hassan är så himla fin

Kolla vilken gullunge jag mötte där :D

Dagen började med att jag försovde mig  , hade ställt klockan på 08.30 men vaknade ca 10.30 ! Fick panik och stressade som tusan men när jag väl kom till ÖOR så hade jag redan missat halva tävlingen typ . Eftersom jag inte har så mycket tid att skriva så blir det bara ett litet sammandrag eller vad det nu heter av vad jag gjorde där .
Var med Evelina .
Var med Emma .
Träffade kul folk .
Fotade på tävlingen .
Fotade på Nakita åt Evelina .
Fotade på Brustabletten år Evelina .
Fotade på Ridskolehästara .
Fotade på Salsa åt Emma .

Kommentarer
Postat av: Emma N

Tack Amanda för att du lägger in denna CP bild på mig....... Ta BORT den !

Annars.......

2009-03-26 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0