Tjugofemte mars

Jag hatar vädret , det som hade blivit vår och varmt och nu helt plötsligt blir det vinter och kallt igen . DÖ SNÖ , DÖ ! Amen iallfall , kom försent till skolan . Jag som precis hade börjat bättra mig :( Var så himla trött idag men skolan flöt ändå på utan några vidare problem . Klassen ska måla om toerna så planareda det . SKURA (L) Alla på skolan borde igentligen tacka oss för vi gör det mest för deras skull eftersom vi aldrig komma gå på dom dära äckliga toerna om några få månader ju . När jag kom hem var jag så galet sugen på nudlar så var tvungen . Jag äter nästan aldrig nudlar nu förtiden längre , duktig Amanda . Måste få säga att nudlar är så äckligt men ändå så gott . Sen blev det bara datan tills mamma hade gjort VÅFFLOR ! Så jag blev ju tvungen att ta några sånna . Nu ska jag gå och se vad soffpotatisarna gör .
Hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0