Tjugofjärde mars

Mamma var hemma i morse för att vecka mig tidigare och skjutsa mig till tandläkaren . Har börjat att hata att gå till tandläkaren , det är värst precis innan man ska gå in . Men allt gick ändå rätt bra . Hade dock ett håll , så det blir två till tandläkarbesök snart , en gång för att plasta och en annan gång för att laga . Åkte sen bussen hem . Fixade mig och gick sen till skolan . Kom dit ungefär vid 10 tiden . Var bara med på gympan pyttelite då jag inte hade nått ombyte . Sen var det lunch , stenmakaroner och äckelköttfärsås muuuums . På engelska lektionen eller vad jag ska kalla  det såg vi på en film om en fotbollspel , vi hade musik sen ap och efter det var det slut . Efter skolan så åkta jag och Emelia på stan . Vi åt på Subway , kollade i massa affärer och bara gick omkring . Köpte ett par skor . Vi hade det massa kul , tack Emelia för dagen . Nu måste jag panikgöra läxan . ;(
Hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0