Tjugoförsta mars

Mamma och pappa ville fara och se på Jespers match i Njurunda och lovade mig att vi skulle gå på Birsta så jag följde med . Mamma och jag bestämde oss för att vi skulle hitta en jacka till mig och som vanligt när vi ska shoppa så blir det en hel dokumänter om hur det är när mamma och barn inte kommer överens . Men efter två timmar hittade jag äntligen en jacka som jag ville ha . Så då blev alla på bra humör igen . Efter det for vi och kollade på Jespers match jättekul , verkligen -.- .Men det värsta med när Jesper har match så kan dom sitta prata om den i flera timmar efteråt , jag förstår inte hur roligt det kan vara och sitta och fundera och bråka om något så dötrist . Sen for vi hem åt kollade på Robinson . Jag trodde det skulle vara myyyycket bättre än det var :o Såg ut och kändes som om dom var i Sverige , vilket är ett stor minus för mig . Sen såg jag på 27 dresses , den var verkligen bra men förutom att det finns 527542515 likadana filmer . Aja , nu sitter jag här . Ska snart gå upp och lägga mig , ska upp tidigt . Det är ju tävling på ÖOR så jag ska dit och kika och förmodligen fota lite , får se hur jag gör . 
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0