Tjugonde mars

Hade igentligen ingen lust alls att blogga just nu men efter att har kollat runt på andras så fick jag liiite enerigi så här kommer några rader .
Mamma var hemma imorse så jag fick skjuts till skolan så kom inte för sent för en gångs skull . Hade verkligen trott och hoppas att snön skulle fortsätta smälta men nu är allt is . Sen såg jag på vädret att det ska bli kallare i helgen , får verkligen hoppas att dom har fel . JAG VILL HA VÅR . Men iallfall , skolan var väldigt slapp idag kändes som om ingen (iallfall jag) gjorde nått vettigt . Sen for jag till stan och gjorde ingenting . Hem äta , data , tv , data , tv , data , tv , data , tv , data , tv , data , tv , data . Närå , men typ nått sånt  . 
Nu ska jag fortsätta med mitt , vad det nu är (:
Hejdå...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej ! vem var du på stan med då ? :D

2009-03-21 @ 08:38:03
Postat av: Therese

Hej ! vem var du på stan med då ? :D

2009-03-21 @ 08:38:08
Postat av: amanda

till therese , mami . ;D

2009-03-21 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0