Tjugonionde mars

Fick sova en timme mindre idag eftersom man ska ställe fram klockan . Vaknade och gick upp vid 11 ungefär , åt frukost duschade och klädde på mig . Efter det for jag och pappa till Solänget , det var travpremiär för iår där så vi var och kollade lite . Passade på att fota lite . Tippade två hästar som vann , klå den ni . Men när pappa och jag satt i cafeterian eller vad man ska kalla det där inne , så gick pappa iväg för att köpa fika . Bordet brevid oss satt det två gubbar och en börja prata med mig :
Gubben: Knäpp ett kort på han *pekar på gubben som han sitter med*
(den gubben fortsätter stirra ut genom fönstret)
Jag: *skrattar lite livrädd * jag tror inte han vill .
Gubben: Tror du hästarna vill bli knäppt på då ?
Jag: Eh , ja .
Gubben: *Mumlar något som jag inte hör* 
(paus några sekunder) 
Gubben: *skrattar* 
Jag:*skrattar med*
Jag som är livrädd för främlingar fick typ en chock och vågade inte kolla på gubben mer med rädsla för att han skulle börja prata med mig . (; hahah
skitsamma nu ska ni få se lite bilder från tävlingen .
Hejdå...

Kommentarer
Postat av: Maja . N

asså Amanda du är JÄTTE duktig på att fota;)

2009-03-29 @ 21:22:20
Postat av: Maja . N

asså Amanda du är JÄTTE duktig på att fota;)

2009-03-29 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0