Tjugosjätte mars

Det var längesen jag har haft så roligt på skolan . Så mycket som jag skrattade så borde jag igentligen fått värsta magrutorna :o . Emelia och sin kille som hon hade hittat på matchmaking som satt fast på avokadokärna . HAHAHAHHAHA , säger jag bara . På en lektion så satt jag och Emelia och sjöng och dansade , och då började jag att sjunga och dansa nått fult med händerna . För att jag skulle få lite feeling så blundade jag samtidigt som jag gjorde den där konstiga dansen med händerna . Men när jag tittade igen så stog min lärare bredvid mig , stirrade som jag var sjuk i huvudet och apgarvade . Det var faktiskt pinsamt . Kom hem och satt och pratade med Jesper typ en timme eller två , bråkade om den sista pizzan . Skulle igentligen haft Sudden men så blev det inte så stannade hemma hela kvällen och har faktiskt sovit lite . Jag har också sett på egen häst och börja rida , när man ser på dom saknar man sommaren som sjutton . Då är det ju alltid kul att påmminas att imorse var det 10 minus grader . Nu ska jag gå och göra något (o)viktigare .
Hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0