Tjugosjunde mars

Skolan var helt okej förutom att jag glömde fika till när vi skulle se på filmen . ;o Men alla var så snäll så jag fick av andra mer än jag orkade men fika det gillas . Efter skolan fick jag nått fotoryck och fotade , men som vanligt har jag aldrig någon fantasi så det blev hederliga vanliga vattenbilder . Nåra blev jag rätt nöjd med och här är ett litet smakprov .

Sedan for jag till Sudden , tänkte longera honom men han tyckte nog det var så tråkigt så efter jag ahde longerat han en stund så gick jag bara omkring med han på ridbanan . Myste massa som vanligt både för och efter . Therese ringde och frågade om jag och några fler ville hitta på något så jag fick slänga mig iväg direkt och for till Alice och Therese och Maja var också där . Vi hade det mys och bara vräkte och pratade . Nu är jag hemma här och ser på HÅKAN HELLSTRÖM SOM ÄR MED PÅ POPCIRKUS . Han är galet bra .
"Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav" .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0