Tjugotredje mars

Vaknade , duchade , åt frukost och ja allt det där ni vet . Fick skjuts till skolan , så kom inte försent . :D Gjorde nästan ingenting . I två lektioner satt jag bara och skrev av några sidor av Emma . På slöjden gjorde jag tre hjul , stjärnan som jag är blev det nå fel (!!) på två hjul . I en och en halv lektion satt vi och pratade med läraren om roliga saker . Sen var det slut . Kom hem skulle skicka några bilderna till Evelina , efter två timmar hade jag bara skickat en gång . Råkade trycka på avbryt när jag skulle skicka dom via mejl som tar 1000 år . Sen skulle jag skicka via delade mappar , men då kom inte bilderna upp på hennes dator . Och jag var tvungen att gå och äta efter det men när jag kom tillbaka och skulle skicka dom så här vanligt en i taget så hade hon logga ut -.- . För er alla som inte känner Evelina så är hon inne på Msn ungefär en gång i halvåret så då börja jag hyperventilera . (; Hade lust att slänga datorn till andra sidan jordklotet . Men iallfall , jag for till Sudden efter det . Tömkörde honom på plan och han var så himla duktig , han gjorde öppna en hel långsida ! Kanske låter som inte det är så svårt men jag är jätte dålig på att tömköra så jag blev så stolt över honom . Han gjorde också några fina skänkelvikningar ut och in från spåret . När jag kom in så hade alla farit så jag stog och gosade med han en långstund . Så himla fin är han <3 Kom hem , kollade lite på hockey på tv och nu sitter jag här . Men nu ska jag gå och fika , ;D
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0