Trettioförsta mars

Har för mig att jag försovde mig i morse men kom inte riktigt ihåg . Hade gympa idag , på torsdag när vi har gympa ska vi ha med oss fika , lyyyyx . Och sen fick vi se på Goal och jag säger bara Manni in my heart . Så himla slappt när vi har Ylva ,  livrädd för disskusioner är hon så man får göra vad man vill . Men iallfall idag när jag satt och lyssnade på Rix Fm fick jag höra något konstigt , dom brukar ha något program där dom disskuterar något och sen får 5 lyssnare av alla som ringer in och säger vad dom tycker och en vinner och ja ni fattar . Idag var frågan om det heter "chex" eller "Kex" . Jag trodde först det var ett skämt eftersom jag aldrig hört nån säga "chex" förutom på skämt . Men det sjukaste var att "chex" vann . Jag höll på att svimma och samtidigt skratta ihjäl mig . Jag trodde alla visste att det heter "Kex" . Sjukt men sant . Och vet ni vad jag ska förmodligen börja på ridskolan igen , saknat det så himla mycket . Ska kolla på en grupp på fredag som verkar helt okej , så vi får se hur det blir med det . Men skulle vara jättekul om det blir så . Sommar+cykla till stallet+hägges=ja vad ska man säga , helt enkelt bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0