Andra maj

Vaknade ovanligt tidigt idag . Vid runt halv nio , kunde inte somna om så såg Twilight en gång till . Sen gick jag upp åt frukost städade rummet och buren . Duschade och fixade iorning mig lite sen for jag pappa och mamma en snabbis till stan . For dit för jag skulle köpa Twilight bok . Köpte både ettan och tvåan . Har börjat läsa lite nu , så galet bra . Även fast jag bara läst några sidor . Efter vi hade varit på stan så for vi till skyttis , dom skulle jobba där så jag satt och läste i solen medans dom jobbade . Övertalade mamma att skjutsa hem mig lite tidigare , annars skulle jag få stressa så mycket . Emma , Henny och jag ska ju fara på bio snart . :D så himla najs , vi ska gå först och äta nånstans och sen se på MArley och jag tror jag den hette . Så nu måste jag gå och fixa mig lite .
Hejdå ...

Den andra är i bilen så fotade bara denna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0