Åttonde maj

ojojojoj , har verkligen inte haft tid att blogga förrän nu . Även om jag hade sov morgon så sov jag lika länge ändå .Gick  upp vid åtta , duschade , åt frukost och såklart hade jag inte änns tagit på mig kläderna änns när Therese kom . Så det blev att stressa som en galning . Kom iallfall till Solänget i tid . Där fick vi först fixa stallet , sen gå en tipsslinga och efter det fick vi köra . Måste bara säga att det var så himla mysigt stallet där vi fixade ordning hästar , var som en jättelång gång där alla hästarna satt fast och sen fick man stå där och fixade allt . Måste säga att jag är lite stolt för nu kan jag nääääästan sätta på sele/vagnen helt själv . Fick köra en liten apgullig shettis som hette Exot . Alla skulle få köra med en ledare , så jag fick köra med lillFrida . :D Hon är igentligen ingen ledare men hon kör där och är superproffs (fastän hon är tio typ) . Så himla gullig tjej , snackade som en galning och jag kände verkligen att jag inte var riktigt nån naturbegåvning på att köra . Men det var sjukt roligt . När allting var slut så gick Therese och jag direkt till ÖOR och jag följde med Therese när hon gick ut en liten stund med casper . Efter det såg jag på när Evelina och Emma red . Mamma fick lova att komma med nudlar eftersom vi bara fick yoghurt som lunch så åt det och hjärlpte sedan till att släppa in hästarna . Mockade hos bebis , Emma var nsäll och hjäplte mig lite så det gick rekord snabbt :o Tog ungefär tio minuter och jag som brukar mocka på över en timme (a) . Klockan sex hade jag teori , vi fick ett häfte för några veckor sen . (har redan berättat det) . Gick väl helt okej måste jag säga . Efter det for jag hem , men övertalade mamma att fara på kvantum så jag kunde köpa B&J . Var tvungen att ha . Provar en ny smak , spännande ! Kom hem åt Tacos , satte mig vid datorn och sitter här . Har nyss pratat med Jessica . :D Men nu ska jag gå och göra mamma sällskap .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0