Sjunde maj

Kom i tid till skolan idag . Wihoooo ! :D Första lektionen var det gympa , spelade innebandy och måste säga att jag helt otroligt bra på det . Ni skulle ha sett . Då skulle ni säga ; WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW ! Tänk om jag hade kunnat spela så bra . Efter det hade vi ap tror jag . Och sen lunch . Gegga med senor , mums ! Sen hade vi bara ap resten av dagen . Omprov för dom som inte hade klarat nationella förra året , men såklart hade jag klarat allt . Seriöst , jag är så himla bra . :o Ni borde applådera . Precis innan dagen var slut så bjöd våran lärare på fika . (alla gillar väl lite smör?!) När vi slutade for jag och Evelina hem till henne och kollade igenom hela hennes dator typ (; . Hade bilder från förra året på sista april . OMG , HAHAHAHAHAHAHA . Ni skulle sett hur jag såg ut . Pinsamt ! Sen hade gullet gjort en film om mig och några andra kompisar . :') När jag skulle åka hem började såklart mamma och jag och bråka . Hon är dum i huvudet och fattar ingenting , det var ungefär det vi pratade om .
Hejdå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0