Femte maj

Är så himla less och trött på allt . Jag är mår rätt okej och ganska så glad men är så less och trött . Vill bara lägga mig och sova . Iallfall , skolan var ganska okej . Men det beror bara på att jag går i världens underbaraste , bästaste klass . När jag kom hem så satte jag mig och läste ut boken . Den andra twilight boken , När jag hör din röst . Otroligt bra den med men måste säga att jag nog gillade ettan mer . Ikväll ska jag bara ta det lugnt och göra läxan . Ingen höjdare precis , men hade tänkt att gå och lägga mig tidigt idag . Så jag kommer upp imorn . Jag vill ha helg som in i bomben . Men nu ska jag gå och äta .
Hejdå ...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0