Fjärde maj

Hejsan , nu sítter jag här på skolan . Vi håller på att testa dom nya bärbara datorerna som vi ska börja använda när vi börjar på högstadiet . Så himla najs med bärbara . Jag vll också ha en :o Ialllfall , vi fick prova att skicka ett mejl till Gertegullet som är dataproffset här . Man skulle skriva vad man ville lära sig i data . Seriöst , jag kan ju redan allting . HAhahah , jag skojjar bara . Men jag är ganska proffs ändå . Jag är ju bäst på allt . Bättre än dom flesta allfall . Idag ska jag fara till stallet drekt efter skolan så bloggar inget förren senare på kvällen . Evelina sitter här bredvid mig och bloggar som en galnng . Så jag kunde ju inte vara sämre . Förrästen är jag på så himla bra humör idag . Allt är så himla perfekt just nu . Så snälla alla personer , förstör inte det för mig . Jag älskar ju er allesammans . (a) Oj , det lät som om jag hade jätte många som läser mn blogg . Det är typ två personer . hahaha , jag är desperat jag vet . Det går inte att hjälpa . Ojdå , det här blev ju ett seriöst inlägg måste jag säga . Krstian i min klass har inte änns varit inne och kollat på min blogg . Skandal , man blir ju nästan elak . Men nu har han nästan lovat att gå och kolla . Det är mycket bra . Gert tycker om att man bloggar faktiskt . Tror jag , lät som det iallfall . Nu orkar jag inte skriva nå mer . I:et hakar upp sig . Så jag får ursäkta om orden blev lite konstigare .
I know you love me .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0