Fjortonde maj

Kom hem från skolan bara för ett litet tag sen . Första timmen hade vi gympa och jag kan stolt meddela att jag klarade (nästan) alla danserna . Sen hade vi mest genomgångar och jobbade lite på slutet men orkade inte så satte och läste en liten stund precis innan lunch . Lunchen var nått himla gräddgädd . Inte så mumsigt ! Soligt så alla satt ute hela rasten sen så gick vi in och hade ap . Han faktiskt att göra lite saker innan det var rast och efter det bild . Och för alla ni där ute så kan jag inte änns rita så det gick inte så lyckat . När jag väl hade ritat en bild som var okej iallfall så hade jag ju såklart ritat den på kladdpappret och fick absolut inte ta det -.- . Då blev jag sur och bara kladdade ihop nått annat . Nu måste jag gå tyvärr .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0