Fortfarande nionde maj

Dagen/kvällen var bästbästbäst . Vid kvart över tre så samlades alla vid busshållsplatsen utanför skolan , några minuter senare satt alla i bussen och vi var på väg . Hoppade av i stan och gick till Villakiosken där vi köpte glass . B&J wich <3 ! Efter alla hade ätit upp glassen så gick vi vidare till Area1 . Så himla längesen jag spelade . Hade nästan glömt hur grymt otroligt roligt det är . Det var fyra lag och ni kan ju gissa vilket lag som vann . (a) Gick faktiskt väldigt bra för att vara så länge sen . Sprang runt som en galning så jag nästan höll på att svettas ihjäl . Fick något damp på Lucas som klagade hela tiden , förmodligen avundsjuk på att jag är bäst ! Iallfall , efter vi hade varit där och spelat klart så gick vi till Mamma mia och käkade pizza och vitlöksbröd . När vi hade ätit upp och alla skulle gå ut så finns det en sån där spelautomat inne på Mamma mia . Då la en i klassen i typ tre kronor , även fast man måste vara 18 för att kunna spela . Men han spelade ändå , och vet ni vad . Han vann trehundra kronor :oooooo Seriöst , hur tur kan man ha . Så hans pappa skulle typ komma och hämta pengarna som han hade vunnit . Alla gick sen ut i parken och sprang omkring och alla var allmänt galna . Så himla underbart . Jag älskar min klass , 6A det är kärlek <3 Klockan åtta åkte vi bussen hem , jag , Emma , Therese och Evelina skulle igentligen hitta på nått men alla (förutom duracellkaninen Therese såklar) hade ingen ork så det blev inget . Hemma såg jag slutet på Robinson och satte mig sen här . Nu ska jag gå och göra mamma sällskap så hon inte blir deprimerad , det skulle vara deprimerande .
Hejdå ...

Erkänn att jag är lite bra ändå ?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0