Fortfarande sjugosjunde maj

Kom hem från stallet för ett litet tag sedan . For till stallet och där jag träffade massa folk , följde med Maja , Evelina och Therese och fikade i kafeterian medans dom åt . Gick ner i stallet för Therese och jag hade tänkt att Therese , jag Erik och Rosanna skulle gå ut och beta en liten stund . Vi hade tänkt det , men det blev inte riktigt så . Slutade med att det var bara jag och Erik som skulle beta och Therese och Maja fick följa med som sällskap . Gick sen in och mockade och spånade . Sen gjorde jag mest ingenting , gick mest runtomkring och följde efter andra nördar .For hem vid tio över åtta ungefär .
Nu blir det helkväll med fotboll . Champions Leauge (?) finalen är ju idag . Det visste väl alla ? :o HAHAHAHAHAHHA , så himla tört .
Hejdå ...

Känner att jag blivit väldigt dålig på att lägga upp bilder , så här kommer en bild på bebbo . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0