Fortfarande sjunde april

Ikväll är det den sista kvällen med Twilight . Åker tillbaka till Hemmakväll imorgon :'( Sorgligt , men kommer köpa/hyra den snart igen kan jag lova . Förrästen så åker pappa och bror till London imorn och blir där tills på måndag . En helg är datan bara minminminmin ! Vi gillar . Har Elevens val imorgon på Solänget så blir sovmorgon . Härligt härligt , börjar 9 . Therese kommer och hämtar mig kvart i så kan jag väl sova till typ åtta tror jag . Måste packa alla sakerna till stallet , då jag ska gå dit direkt efter Solänget som sluta ett . Slutar en hel timme tidigare ! Mamma lova komma med mat till mig . Hon försöker väl vara snäll . Kom på alldeles nyss att vi bara har teori imorn . :( suck , man ska ha ett litet "test" på ett häfte vi fick . Har skjutit upp det hela tiden och nu sitter jag här och har inte enns kollat igenom det . Inte bra Amanda , Tror jag faktiskt ska och gå och lägga mig i tid och se på Twilight och kolla igenom häftet .
Hejdå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0