Fortfarande tolfte maj

Ni har väl inte missat att första Semifanalen i ESC är ikväll på Ettan 21.00 . Hoppas att alla sitter och hejjar på Malena . Måste säga att jag är lite stolt över att Sverige vågade att skicka nått andra än alla former av Carola/Charlotte Perelli stuffs som alla låter likadana . Vi kommer ju såklart inte att vinna men man hoppas ändå :)
Min absoluta favorit , blir bättre och bättre ju mer man hör den . Det gör ju inget heller att han är så sjuuuuuuuuuuuukt snygg . Ge mg han tack ! Fast han har jättefult leende . Uscha , håll munnen stängd så kommer du vinna allt ;D .
Den här får absolut komma som min andra favorit , grymt bra . Gillar den mycket , även om det låter lite väl likt e-type . Ioförrsig är det här bättre . (:

Väldigt bra , föutom att jag har hört den när dom sjunger live och då låter det helt bedrövligt . Hoppas att det låter bättre på Torsdag när dom tävlar i Semifinal 2 .

Kommentarer
Postat av: Maja

Här har man då koll på esc;)

Jag viste inte ens att det var semifinal 1 idag:S

2009-05-12 @ 19:24:49
Postat av: Emma N

Haha år Majas kommentar :)

Förut hatade jag typ nogres låt men det blir bättre men fortfarande INGEN favorit. Findland låt är bättre.

2009-05-12 @ 20:32:56
URL: http://emmanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn ?
Ska du hit fler gånger ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg ?

Lätta på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0